ŠIROKI ASORTIMAN KLIMA UREĐAJA PO POVOLJNIM CIJENAMA! BESPLATNA DOSTAVA ZA NARUDŽBE IZNAD 130€! PLAĆANJE DO 36 RATA! 25 GODINA ISKUSTVA!
AKCIJSKA
PONUDA
KLIME PO
SNAZI
KLIME PO
PROIZVOĐAČU
KLIME PO
CIJENI

Produženo jamstvo

Cijenjeni kupci, 

za klima uređaje koje mi isporučimo i montiramo dajemo jamstvo kako slijedi:
 
MITSUBISHI ELECTRIC: 3 godine
DAIKIN: 3 godine
TOSHIBA: 3 godine
FUJITSU: 3 godine
PANASONIC: 3 godine
HITACHI: 3 godine
GREE: 3 godine
SAMSUNG: 3 godine
LG: 3+2 godine
HAIER: 3+2 godine
MIDEA: 3 godine
HISENSE: 2 godine
SAMSUNG: 3 godine
AZURI: 3 godine
KOREL: 3 godine
MAXON: 3 godine
OLIMPIA SPLENDID: 2 godine
 
Svi proizvodi u internet trgovini klimabestshop.com imaju najmanje dvogodišnje jamstvo, koje počinje od dana prodaje uređaja.

Jamčimo da navedeni proizvod, koji smo isporučili, nema nedostataka ili grešaka u konstrukciji te da je prikladan za upotrebu.
 
 
Jamstvo na klima uređaje vrijedi po uvjetom:
 
  1. da je ugradnju klima uređaja izvršila tvrtka ili obrt i/ili da je puštanje klima uređaja u rad obavljeno od strane tvrtke ili obrta koji su upisani u registar Ministarstva zaštite okoliša i energetike i imaju pravovaljano rješenje Ministarstva zaštite okoliša i energetike za obavljanje djelatnosti prikupljanja, provjere propuštanja, ugradnje i održavanja ili servisiranja rashladnih i klimatizacijskih uređaja i opreme koji sadrže kontrolirane tvari ili fluorirane stakleničke plinove ili o njima ovise, a koji to svojim potpisom i/ili pečatom ovjeravaju na predviđenom mjestu na jamstvenom listu.
  2. da je svake godine obavljen godišnji servis koji serviser potvrđuje potpisom na predviđeno mjesto na jamstvenom listu. Preporuka je da godišnje servise obavi tvrtka koja je klima uređaj ugradila.
 
Ukoliko je klima uređaj ugrađen/isprobavan suprotno ovim uvjetima korištenja/prodaje i jamstvenim uvjetima kupac nema pravo na povrat klima uređaja.
 
FACILITY SERVICE d.o.o. preuzima obvezu da popravi sve kvarove i nedostatke u jamstvenom roku osim na klima uređajima koje je ugradio ovlašteni montažer kojeg je angažirao kupac. U takvom slučaju montažer koji je klima uređaj ugradio mora preuzeti odgovornost, a FACILITY SERVICE d.o.o. će pružiti tehničku podršku i po reklamacijskom zapisniku ovlaštenog servisera osigurati rezervne dijelove.
 
Ako u primjerenom roku nije moguće otkloniti kvar, neispravan proizvod zamijenit ćemo novim proizvodom i samo u slučaju kada je klima uređaj ugradio FACILITY SERVICE d.o.o. ili ovlašteni montažer, ugovorni partner FACILITY SERVICE d.o.o..
 
Kvarovi nastali nepravilnom uporabom, nemarnim odnosom, mehaničkim oštećenjem, strujnim udarom, udarom groma, požarom i slično, izuzeti su od jamstva.
 
Jamstvo prestaje važiti ukoliko se ustanovi da je proizvod ugrađivala/popravljala neovlaštena osoba/tvrtka.
 
Prijava kvara s potrebnom dokumentacijom se šalje na mail: prodaja@advena.hr, a prema slijedećim uputama o postupanju u slučaju reklamacije.

Popravak se obvezujemo izvršiti u primjerenom roku a ako proizvod ne popravimo u primjerenom roku, obvezujemo se zamijeniti ga novim proizvodom istih ili sličnih karakteristika i mogućnosti uz suglasnost kupca.
 
Ako popravak traje duže od 10 dana, jamstveni rok se produžuje za vrijeme koliko je trajao popravak.
 
Jamstveni list, račun i upute za uporabu na hrvatskom jeziku su sastavni dio isporuke uz naručeni proizvod. U slučaju da ste izgubili Vaš jamstveni list, slobodno nas kontaktirajte ili pronađite i preuzmite jamstveni list za Vaš klima uređaj na ovom linku.

Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun za cijelo vrijeme jamstvenog perioda, jer putem tih dokumenata može ostvariti svoja prava.  
 



Ova internet stranica koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Saznaj više